Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem se teda už jako malý dokázal zabavit s kamarády, u svých zálib a bez mámy. Vím také o firmách, kde se o svátkoch chodívá do práce (nejsou to nepřetržité provozy), protože se nestíhá..proč na to zákon nepamatuje?

Ideální by podle mne bylo, kdyby šly o svátcích prodavačky opravdu dobrovolně a pokud by se nenašel dostatečný počet ochotných, tak by obchod neotevřel. Samozřejmě v praxi je to neuskutečnitelné, protože nelze prokázat, zda nedošlo k donucování nebo výhružkám. Ale je také dost těch, co nemají děti nebo děti mají už své nebo rodina nefunguje...jak mi řekla známá pracující v nepřetržitém - děcka jsou už veliké a s manželem doma být nepotřebuju, to si raději odpočinu v práci.

0 1
možnosti
Foto

Doktoři,zdravotní sestry,hasiči,policisté,strojvedoucí...a další profese,pracující o svátcích mají také rodiny. Zakazou se pohotovosti,přestanou jezdit vlaky,autobusy atd...? Během svátků bez cestování,prosím,strojvedoucí chtějí být s rodinou. ;-D

9 0
možnosti
Foto

R^ tak hlavně dopřát volno ukrajinským prodavačkám (které berou svátky, aby dostaly příplatek) ;-)

5 0
možnosti
HV

Především si myslím, že by nikomu neuškodilo ... O svátky nechodit do kina, do hospody, do divadla, na výlety, měli by si dopředu natankovat, aby neotravovali obsluhy benzinek, nebo nikam nejezdili aby řidiči busů a vlaků mohli být s rodinami, atd., atd.... A příště (abych parafrázoval název Vašeho blogu) bez žbrblání co májí ostatní ve svém volnu dělat ju...

9 1
možnosti
Foto

Taky si myslím, že řadě lidí by neuškodilo přestat se zaobírat tím, co dělají nebo chtějí dělat ostatní. Prostě proto, že jim do toho nic není.

6 1
možnosti
KK

Vy se stydíte za to, že tam jdete utratit peníze, z kterých má dotyčná prodavačka výplatu? ;-D

8 1
možnosti
MK

Já žasnu jak tady současní diskutující obhajují neustálé nákupy, a mě by třeba zajímalo co tam pořád nakupují. Já si nakoupím dvakrát do týdne a bohatě mě to stačí. To musí bavit chodit neustále po obchodech:-/

1 6
možnosti
MJ

A co takhle o svátcích nevyrábět elektřinu? Taky musím do práce, ale mě vám líto není, jelikož mě při té výrobě elektřiny nevidíte! A co takhle prodávat jen v úterý, středu a čvrtek? Prodavačky by si přece mohli čtyři dny v týdnu dáchnout!

6 1
možnosti
VV

Dobrý den , také zavřít kostely, bo chudácí kněží musí být totálně přepracovaní

5 1
možnosti
PV

P42a57v37e64l 29V48é26b97r

1. 4. 2018 19:08

No, a teď by měl následovat článek o nutnosti klidu pro hasiče, zdravotní sestry, obsluhu elektráren, obsluhu čerpacích stanic...

6 1
možnosti
Foto

zapomínáte třeba na železničáře... kolikrát jsme i jako rodina s malými dětmi slavili vánoce 23. nebo naopak třeba až 26. prosince - prostě proto, že manžel měl nějaký turnus.... těch profesí je spousta. Potřeba do obchodu nejít či jít závisí na mnoha faktorech, někdo v týdnu nemůže...znám lidi, kteří v pondělí ráno odjedou do práce a vrátí se po pěti, šesti dnech večer....a ten svátek si musí nakoupit, než zase jedou.... Zákaz nevyřeší to, že lidi nechodí ven, netráví čas jinak....to, že my chodlli s dětmi do přírody a dnes to mnozí řeší zábavnými centry a dětskými koutky... to není o tom, zda je či není otevřeno... Ale hlavně nemluvme stále jen o jedné profesi.....

10 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Jsem studentka Univerzity Karlovy. Zajímám se politiku a celkové dění okolo nás. Každý týden chci zkusit napsat i jen třeba kratičký sloupek o tom, co mě zaujalo. Tak uvidíme, jestli se v tom najdete i vy...

Seznam rubrik