Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednomu nerozumím - proč chcete dostávat peníze za ležení doma?

0 8
možnosti
KN

Protože jsem pro tyto případy (povinně) pojištěna. Taky se ptáte povinně pojištěného motoristy, proč chce, aby za něj pojišťovna platila škodu, kterou způsobil ?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Souhlas,

nejvíc mne naštve, když nakupuji u nastydlé a prskající pokladní. Pak se bojím na ty vrácené peníze sáhnout.

Kolik lidí nakazí za den se nedá spočítat!R^

3 0
možnosti
Foto

Tyto darebácké poměry nastolila ODS ruku v ruce společně s TOP09. Bude jen dobře, když se tohoto temného dědictví Miroslava Kalouska zbavíme !

5 5
možnosti
PK

Režim by měl motivovat a z dobrého platu byste měl pokrýt i takové minidopady jako 3 dny nemocnosti. Víte já už hodně pamatuji, i jako vedoucí pracovník, ale i mezi členy KSČ byli poctiví lidé, kteří výhod nezneužívali ale bylo tam i hodně těch druhých ...

0 1
možnosti
PK

Pracuji ještě ve svém věku v "režijní" organizaci služeb, tedy žádná výroba. S určitou nadsázkou - převažují starší lidé s nic moc výdělkem. Starší by měli být již rozumní, přesto je to škála od starých poctivců po "vyčuránky". Je tady systém sick-days, tak do 5ti dní v roce (nevyužívám to zatím, Gott sei dank) jinak nějaké automatické zákonné proplácení prvních 3 dní nemocnosti bych nepodporoval. Lidé jsou jen lidé a nějaký člověk nových kvalit dle Marxe:-), utopie ...:-)

0 1
možnosti
Foto

Karma, hovoříte mi s duše. R^

5 1
možnosti
VH

Čím, prosím pěkně, léčíte chřipku. Mně zatím každý obvoďár doporučil nákup paralenu. Doporučoval mně tedy doping?

PS: V dřívějších dobách byl jen acylpyrin a býval na předpis, ale jinak to bylo to samé.

0 0
možnosti
AG

A34l95e55x 85G48r72e82g30o77r

25. 3. 2018 21:09

Acylpyrin nebyl na předpis a lze jej normálně koupit i dnes.

3 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Jsem studentka Univerzity Karlovy. Zajímám se politiku a celkové dění okolo nás. Každý týden chci zkusit napsat i jen třeba kratičký sloupek o tom, co mě zaujalo. Tak uvidíme, jestli se v tom najdete i vy...

Seznam rubrik