Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nějak jsem nepochopil toho Stallona v nadpisu

0 0
možnosti
DV

D63a83v87i17d 23V88l50k

1. 1. 2018 10:20

Zase ty touhy jsou hnací motor lidstva;-)

1 0
možnosti
Foto

zdravim, koukla jsem na blogy kdo tu je a jestli tu nekdio je :)) Predsevzeti nedavam stejne by vydrzely pulden a u nas jede odrana Slagr takze tam je krome toho rizeneho humoru jednoho korpulentniho vtipalka i dechovka :)) takze tak . Silvestra neslavime max pripitek s rodici na pulnoc plus asi pet mamkou delanych vek, vic do sebe nenarvu, ale ze je posledni den v roce pozname spolehlive podle petard naseho horliveho souseda ktery je bude poustet i kdyby trakare padaly !!PREJI HODNE STESTI V NOVEM ROCE!V

0 0
možnosti
ŠS

Mnohokrát děkuji a i já Vám přeji jen to nej. :-)

0 0
možnosti
JC

Štěpánko, přečetl jsem, ... a docela dobrý. Zatím jsem od Vás nic nečetl, takže se těším...

0 0
možnosti
ŠS

To mě velmi potěšilo, pane Jiří. Děkuji a v příštím roce nashledanou. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Jsem studentka Univerzity Karlovy. Zajímám se politiku a celkové dění okolo nás. Každý týden chci zkusit napsat i jen třeba kratičký sloupek o tom, co mě zaujalo. Tak uvidíme, jestli se v tom najdete i vy...

Seznam rubrik