Diskuse

Dárek zdarma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

S vděčností vzpomínám na svého otce, který mi říkal, že slovo ZADARMO - NEEXISTUJE. Snad v jediném případě - to co dítě dostane od rodičů svých. Když jsem nad tím přemýšlel - tak se rovněž mýlil ! Jistěže je příjemnné cestou daru - dědickou přezvít chajdu, nebo RD. Nicméně to nebylo zadarmo - někdo si něco musel odepřít ! Pak jsem fascinován - Nic nesdělujícími pojmy - Sociálně spravedlivá společnost - (co to je ?), Spravedlivé důchody , těm kteří poctivě pracovali - (je zcela lhostejné jak pracovali - podstatné je kolik odvedli), no a pak ten pojem Zadarmo ! Šel jsem i na Google - doporučuji - zkuste ! NIC SE NEDÁ NAJÍT !!! ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Jsem studentka Univerzity Karlovy. Zajímám se politiku a celkové dění okolo nás. Každý týden chci zkusit napsat i jen třeba kratičký sloupek o tom, co mě zaujalo. Tak uvidíme, jestli se v tom najdete i vy...

Seznam rubrik